Prag

NU sitter jag här på hotell rummet i Prag och laddar upp för morgondagen. Imorgon är det dags för korta och vi ska äga =) Vi har startnumer 11 och det är sjukt mycket lag med i denna tävlingen så vi kommer inte träna förän kl 14.30 och inte tävla förän 22.15 så det blir en väldigt sen tävling.. lite segt måste jag säga! Convivium har nummer 17 och Surprise har nummer 6 så vi hinner se dem båda =)

David åkte till Thailand idag =( helt huxflux... han bestämde sig i tisdags å jag blev verkligen jätte ledsen för jag var verkligen inte beredd på det. Men men självklart är jag glad för hans skull men jag saknar honom redan och jag är så himla orolig.
Han ska vara borta i 3,5 vecka och kommer hem den 25 februari.. SAAAAAAAAAAAKNA!!!!!!!!!

Men men nu är det det dag för tävling å så blir det till att leva hos Joysan när jag kommer hem =)

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0