Sorry!

Jag har varit helt väääärdelös på att blogga det senaste.. har egentligen ingan bra anledning att skylla från mig på heller men men jag ahr helt enkelt inte orkat!
Har ialla fall hänt lite grann i mitt liv sen sist jag skrev =) Över nyår var jag i Sälen/Lindavallen. Så sjukt kul! Jag Karin och Ida åkte upp 2 dagar senare än de andra pga jobb och träning. Så vi åkte upp natten innan nyårsafton, gick hur fick som helst, körde på 4 t och 30 miin. David KurrKurr och Larme trodde inte på oss eftersom att de hade kört upp på 7 timmar.. haha Vi är bättre på att köra bil heöt enkelt =)
Det var så ooootroligt skönt att fåt räffa david igen efter en månads längan! Hade en bra weekend i Sälen ialla fall!

Nu är man tillbaka till vardagen igen efteer helgerna. JObba och träning! men nu börjar ju ialla fall det som man har längtat efter hela denna säsongen! ALLA TÄVLINGAR!!!!! =)
Nu till helgen åker vi till Jönköping för kval 2 sen bär det av till Prag v 5 och den Milano v7 och sedan är det SM v9 sen är det massa massa träning tills vi drar vidare till VM!!!!! v 14 jippi

Nu ska jag åka å sy på våra kläningar om en stund å sen träna...
Lovar att uppdatera min blogg=)


Over and Out/S


Lite bilder från Lindvallen


     

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0