Stå upp för Team Boomerang

Åhhh denna helgen har varit helt underbar.. och jag är verkilgen så himla himla glad =)
det var alltså kvaltävling nu i helgen. Kval 2 i Jönköping!

Vi pkte ett toppen kortprogram och slog personligt rekord på 66 poäng i korta och ledde då med ca 20 poäng inför mrgondagen och långprogrammet. Convivium ledde även över spirit efter korta men med endast ett poäng så det skulle bli jätte spännande å se vad som skulle ske under söndagen.

Lördagkvällen fick vi änga åt att sy på våra långprograms klänningar som var halvfärdiga men vi ville ju verkligen åka i dem.

På söndagen var det Conviviums tur att åka långa, å det gick så himla bra =) De hade några små missar men annars va det toppen och de utökade sin ledning till ca 10 poäng tror jag och det blev ett GULD.
Sen va det våran tur, jag va inte alls nervös även fast träningen bara gick sådär. Vi gick på isen och gav gärnet, hade lite missar men ändå var åket tok bra =) Läkraten och hejaklacken va helt grym!! När vi hade åkt klart så stog de å sjöng "Stå upp för Team Boomerang" asså det var så sjukt kul å jag var så himla glad!!
Vi fick vänta lite på våra poäng men när vi fick dem så var de höga =) å vi slog tvåan med 57 poäng.. tok gött =) vi har verkligen utvecklats å det ska bara fortsätta uppåt. Ska bli jätte kul att åka till Prag nu =)

Snart ska jag till träningen/dansen, ska träffas lite innan för att ha genomgång av tävlingen =)

Over and Out/En stolt tjej




     



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0