Idag är jag glad=)



Har verkligen en toppen dag idag..å dagen har bara börjat..hihi! Började dagen med att vara ledig å veta att jag bara jobar 2 dagar nästa vecka å sen är det semester som gäller...jiippi!!
Var å tränade på gymmet med Karin i morse, det va gött å röra på sig..!
Imorgon åker vi till Stockholm.åh det ska bli sååå kul=) längtar som bara den. ska bli kul å träffa emelie med. Jag hoppas verkligen att det blir bra väder..det gör så himla mycket.

Satt på internet å kollade resor till USA nu med..jag å jennifer ska ju dit å kolla VM =) å köra en liten roadtripp..så kul! Kollade flyg för ett tag sen å då hittade vi bara flyg för typ 8000 kr per person en väg til NY...det va lite väl saftigt..men nu fick jag ett tips av pappa å kolla på icelandair...å där hittade jag biljetter tur och retur för 5000 kr per person!!!!! hahah sjukt billigt å prisvärt=)..å vad jag längtar..har en del att se fran emot nu känner jag..hihi
thailand sen med ju!!! underbart!!!!!

Idag ska jag på min faster Pias 50 års öpna hus å sen blir det kankse baden..men inte allt för länge för imån åker vi kl 06.00 =)

Nu ska jag packa!!

Over and out/S


http://book.icelandair.is/plnext/icelandairFPC/Fare.action;jsessionid=r1PJKYzX6sL2CdT3QH2KMThVHmt7lnpqDQsL5ppyQR3vsXFj2lyB!1806034474!516646068

Kommentarer
Postat av: Johanna Larsson

Hej!



När jag letar efter flyg så har SAS nästan alltid varit billigast till USA från sverige. Även billigare än alla lågflyg sidor eller de sidor som säker billiga flyg. Ni borde kunna få en biljett till NY för runt 5-6 tusen.. och runt 8-10 till LA.. Billigare om ni har tur.. Flyger ni till colorado? Också alltid smart att beställa hela resan i ett.. annars kan ni få massor med problem med bagaget och hur mycket vikt man får ta med sig... Bara lite tips :)

2009-07-15 @ 23:28:57
URL: http://niclasdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, läste inte hela innan jag skrev =) Så såg nu att du fått billget ..ops =)

2009-07-15 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0