Lång dag!


Herregud va denna dagen har varit låååång! Men nu e kl 17 å jag måste göra mig något å käka eftersom att jag ska träna om ca 1,5 timma! Det ska bli sjukt skoj ialla fall=)=)

Smsa precis med Marie Mattsson å det ser ut som att jag kommer kunna vara träna på tjörn nu i höst..å det ska bli så sjukt kul=) Få stå på isen och lära alla barnen det man själv kan! Va ju träna i Kungälv förr för skridsko skolan men nu tror jag att de e för lite äldre..skoj skoj!!!!

NU blir det käk sen träning å sen Haddock!!=)

Over and Out/S

en sommardag förra veckan när sofie va här...


jag sofie å frida

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att vara tränare! Då får du iaf tillfälle att åka lite...Ska nog åka lite på lägret v. 32! Är lite sugen faktiskt. Hoppas du hade kul på haddocks igår om du var där!!! kram

2009-07-23 @ 08:40:02
Postat av: svar till jenny

jasså..e du sugen på att fortsätta?? pUSS

2009-07-23 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0