Söndag.

Gud va skönt,, min första söndag på väldigt länge då jag inte har söndagsångest...hihi! Behöver liksom inte gå å lägga mig kl 22 för att jag ska upp kl 05,00 på måndag morgon.. känns himla gott!
Igår va ja inne i mammas lägenhet inne i stan, jag orkade verkligen inte med utgång igår utan Nina kom hem till mig å så fick hon massa bilder från säsonger som hon ska göra ett fotoalbum av.
Jag skulle med vilja göra något sånt, det e kul! Det e roligare att visa bilder i ett fina album än att bara titta igenom dem på datorn eller facebook likosm. Får ta tag i det till hösten när jag har en hel del tid över!=)

Blev fika med Stina och Nina på stan förut, mys! Skulle köpa ett armband på Gina, (så fint) men va fan..haha mina pengar va ju typ slut :(  illa detta, får ta det lungt med shoppingen nu asså!

Idag kommer min kära David hem. Ska bli underbart att träffa jhonom, har inte träffat honom på nästan 2 veckor, eftersom att jag va i Stockholm å sen så åkte han upp till Sälen när jag kom hem! Men idag så ska det mysas!

Ikväll visar de walk the line på 3an, ska nog kolla in den!

Over and out/S


Vi utanför globen i sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0