Ullared here we come!!

Nu istter jag i bilen med datorn i knät=) Frida kör Hyundaien (david pappas bil) å jag sitter med hennes dator i david trådlösa internet som vi hittade i bilen =) kan inte bli bättre!!
Vi ska ta en liten tripp ner till Ullared diag, ska bli kul! Alltid kul å gå där tycker jag =)

Va uppe i HUnnebostrand igår med syster å hälsade på mamma å anders, de är ute å seglar! Bet va mysigt, spelade minigolf å käkade på restaurang å massa gott! Har saknat mamma, va ett tag sen jag såg henne!! Men det e bra att man hinner sakna varandra =)=)

David syrra johanna fick en son i natt=) ÄNTLIGEN!! Gud va kul<! En liten Sam!

På lördag blir det U2, fan va skoj det ska bli!!!
Skriver mer sen!!!

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0