Uppdatering..ja tack!

Fy vad jag skäms..inte bra detta! men det är svårt att hålla bloggen igång på sommaren tycker jag..finns så mycket annat man kan göra än å sitta inne på datorn. I och flr sig så jag jag typ bara jobbat det senaste så det e ju inte så mcyket att hänga i granen.

Men igår var jag inne i stan efter jobbat å hälsade på mammi! Va sååå längesen jag täffade henne. Jag hon och frida gick på bio, the proposal..en mycket bra och rolig film =)
Har precis snackat med en kille på HP..jag måste lämna in min dator nu, den e verkligen paj. Men nu har jag tagit tag i det så om ca 3 dagar får jag ett paket hemskickat till mig å då så ska jag skcika in min dator så att den lagas!

I helgen va ¨vi på kärring ön, det va mycket kul=) jag david joy å richard tok båten upp. Synd att josse en kunde åka med. =( men kul va det allt ändå! det va ett gäng från tjörn där som käka snacka å drack till tonerna från partypatrullen. Sånna kvällar gilar vi =)!!!

Åååh nu har jag snart semester..jippi! JObbar torsdag fredag denna veckan.. sen så ska jag på 50 års kalas å¨lördag till min faster å på söndag åker viiiiiii=) jag jennifer å karin åker till Hufvudstaden..hihi.. ska bo hemma hos emelie..ska bli såå kul att träffa henne!! sen så ska vi på brittans konsert med..hihi! ska bli kul...så kommer hem på tisdagen där å sen så jobbar jag bara onsdag å torsdag å sen har jag SEMESTER!!!!!!!!!!! jippi!!

Min kusin Lisa fick en son idag by tje way =) Hon har ju lilla Ruby som är 1,5 år (världens underbaraste unge) å så nu fick hon en son med. Vet tyvärr inte vad han ska heta än.
hennes förlossning hade bara tagit 30 min..herregud! så vill jag med ha det!!!

Nu blir det boxersize med Jennifer!!!!

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0