Vad är det som händer egentligen??


Det var skinande sol i morse när jag gick upp, åkte hem från Skärhamn och gick ut å la mig i solen...han med å sola i 30 minuter å sedan va det ett tjockt solntäcke på hela himlen, å nu ser det ut som att det ska börja regna när som helst! - det är inte okej=(

Så nu sitter jag här hemma å har absolut inget att göra, David jobbar å alla vänner som är lediga är med deras pojkvänner....åh jag har såååå kul!! Vad fan ska man hita på likdom, ge mig tips!! Kan ju inte åka å shoppa för jag har inga pengar, lönen kommer ju iallafall på fredag =) det ska bli gött.
Får dock se hur mycket pengar jag får över eftersom att min bil står på verkstaden å kostar typ 7000 å laga, vill inet!!!!!!!!

Senare idag blir det iallafall träning med Karin, men det e ju inte förän kl 18,20 ju.. sen så kan det hända tt vi drar ner till Haddan för Charlotte Pirelli e ju där idag.. hehe då har jag ju iallafall hittat på något skoj=)=)

Vill bara att det ska bli vinter nu typ, det e ändå så kasst väder nu. Det e så skönt på vintern för då har man ingen ångest för att man e inne å sådär..hihi! Sen så blir det ju Thailand i februari med å det ska bli så sjuuuuuukt underbarT!!!!!!!  Å efter det blir det USA med som ska bokas i dagarna!!

Nu får jag ta tag i mig själv!

Over and OUT/S



jag å kära syster!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0