Bad Update!

Okej..nu har jag varit tok dålig på uppdatering..men det blir tyvärr lätt så nu när det börjar bli fint väder ute å man inte prioriterar datorn i första hand.
I onsdags va ju som sagt jennifers student..det va trevligt som jag skrev tidigare..å david va full ja =) hehe.. men gissa vem som ringer mig dagen efter å har dåligt samvete? ja just det David Mårtensson..tji fick du! :)

Torsdagen å fredagen tillbringade jag på jobbet, i fredags fick vi besäk hem till pappa. Hans kompis från stockholm å hans familj kom å hälsade på. Mycket trevligt. Han var en av de som åkte fast i köttskandalen för att tillägga..å han är inte ICA handlare längre..tycler änna synd om honom!

I lördags va jag ledig...jippi!!! Va ute på stugan hela dagen å grejade å solade å hade det gott..på kvällen tod jag å david vattenscotern å körde en sväng.. åkte till rönnng där våra kompisar grillade å hade det mys, men vi va bara där en snabbis för vi skulle hem å äta å det va mycket gott å hade en mycig kväll.. Killarna badade tunnan å i havet men vi tjejer satt å bara snackade! Sov över ute på stugan, det är så himla gött å vakna upp där när det är toppen väder, det är bara att dra på sig bikinin direkt å steka.. även om det inte blev så mycket stek för mig för vid 13 tiden åkte jag in till stabn för vi skulle ha avslutning med laget! träffades i askim å käkade å spelade brännboll å tjötade å sådär..mys va det!
Sen va det dags för min sista träning som Boomerangare..få va sorgligt det kändes =(
Blev en konstig stämning efter träningen.. man sa hel då till alla..emelie flyttar hem till stockholm å katja till frankrike..alla va så himal ledsna...men jag hoppas verkligen att man får chansen att träffa alla igen!!!!!!! Jag kommer i alla fall att vara en trogen supporter!! i promise

Idag har jag jobbat 6-14.. efter jobbet åkte jag hem till farmor å grattade henne..hon fyller 69 idag!! Grattis!!!
La mig i solen en stund när jag kom hem..nickade till flera gånger..

Nu ska jag snart åka å träna... först s-core å en halv timme å sen bocyjam å 1 timma...ska bli kul =)

Tänker på dig Sara..vet att di klarar av detta!!!!

Over and Out/S

Kommentarer
Postat av: sara

Söt du e gumman!! det är tufft här ibland vill jag bara packa och åka hem!

men ibland känns det också helt okej!

önskar att man kunde vara hemma och ha massa "tjörndagar" haha loova mig att det blir en sån mysig heldag plus kväll på tjörn i sommar!

puuuuuuss miss u

2009-06-02 @ 10:40:33
URL: http://mysecretside.blogg.se/
Postat av: Didem

Du måste komma när du har tid !!!! =)

saknar alla redan

2009-06-03 @ 20:41:13
URL: http://diidem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0