Croatia here i come..

Har jobbat hela dagen, så nu ligger jag hemma på soffan å degar å kollar på greys anatomy..är grymt trött!
Jag å Josse slutade samtidigt idag så vi tok en tur på västagatan i kungälv för att se om vi kunde hitta något fint..ja hitta en jätte söt klänning men den fanns inte i min stl men den skulle komma in på torsdag så då tänkte gå dit igen å kolla =)

Pratade med Hannis om sommaren. Hon ska ju tillbringa hela sin sommar i kroatien eftersom de  har hus där så nu har vi bestämt att jag ska åka i hälsa på...åh jag längtar. Vet dock inte om jag ska åka en vecka eller en halv vecka..får kolla detta=) men jag e sjukt peppad ialla fall..hihi

Ska åka å träna om 1 timme..sugen! Idag blir det s-core och body jam...jippi..jamen e ju så sjukt kul. Karin å Jennifer ska  med idag med!


Kroatien....=)


beställde precis detta supersnygga armband från
www.blingit.se
armbandet är från pearls for girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0