Jippi...idag kom skatteåterbäringen..

Åh det känns inte fel när det kommer in lite pengar sådär på kontot asså, men dessa pengar ska sparas till mina kommade resor. Det kommer ju behövas en del pengar asså. Oj oj oj =)

Tränade core och bodyjam igår å det va sjukt kul denna gången med. Det blev mkt jobbigare nu denna gången när man kunde dansen lite..svin kul=) ska boka in mig på nästa vecka med!

Idag har jag jobbat hela dagen å orkade faktiskt inte träna idag efter jobbet.. det får bli imån istället. Imån jobbar jag iof 5-14 å sen ska jag åka direkt in till stan så jag lär ju vara trött imån med, men men man brukar bli piggare när man väl tränar.

Idag kom mitt armband på posten, åh det va såååå fint! Mycket nöjd över mitt köp=)

Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0