Sorgligt!! =(

Har precis röjt i min garderob å så har jag röjt bort alla skridskogrejer=(  känns faktiskt väldigt väldigt jobbigt! Har packat "Boomerang vaskan" med alla grejer som ska lämnas tillbaka. Fleesar, tröjor, träningsklänning mm. Känns jobbigare än vad jag trodde asså, FY!

Jaja, idag har jag ialla fall varit ledig. Har varit himla gott. Har umgåtts med syster frida hela dagen. Mycket mysigt! Jag började dagen med att träna. Sprang först 4 km på bandet å sen gym. haha när jag låg å gjorde situps idag kom det en kille i 35 års åldern å la sig breved mig å började snacka massa.. haha han va la rolig :S  knepig!

Hem å duscha å sen åkte jag å syster ner till nösnäsgymnasiet å kollade in studenten. Vill ta den IGEN! Kan inte fatta att det var 3 år sedan.. känner mig så himla gammal! Efter att ha varit där en stund åkte vi sedan till Tiamo å käkade..mucho gott=)  Har efter det haft en mysig dag hemma, har packat upp alla hennes grejer eftersom hon ska bo här i sommar nu=)

Har precis kollat talang å nu blir det den nyaste Wallander filmer =)

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0