Trött och träningsvärk

Ååååh..jag har så himla ont i min kropp..hehe! har sån himla träningsvärk sen igår asså. Jag å Karin tränade bodupump å sen efter det sprang vi på bandet,, trodde jag skulle dööö..haha!!
Idag va det jobb mellan 7-16 å det va helt kaos på jobbet idag..åh vi ligger så mycket efter, så mycket back. Kommer man back en dag så ligger man back restan av dagarna typ.. men imåpn ska jag hoppa in å jobba lite tidigare så det blir en lång dag för mig imån 7-18.. 11 timmar...fyyyy!!!

Ska snart åka ut tall David, han grejar med sin bil så d e ja inte allt för kul å åka ut just nu kanske,,,hehe!

Åh jag får panik. vad är det som händer med mig just nu egenltigen? måste få ett svar på denna frågan. Before it's to late.


Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0