Cd bränning

Ligger hemma i sängen efter träningen som bränner en cd =) va verkligen år å dagar sedan jag brände en cd..men har lite goa låtar nu så tänkte göra en cd till bilen som jag tillbringar så mkt tid i !!

träningen idag gick bra men det va jobbigt..!
Jag å sofia planerade lite ang min make over efter VM...tihi..ska bli så kul!!

Har blivit någon slags shoppaholic..not good!! Har nätshoppat massa på nelly.com nu å jag har egentligen inte råd..men men! va nere på Cubus å snackade med sara förut å de hade ett par toksnygga jeans när med..Men jag bestämde mig för att vänta tills efter VM..blir nog en del shopping i Zagreb =)=)

Nu ska ja nana....

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0