Fredag hela veckan!

Å då så va det fredag, helt underbart! har varit hemma från jobbet idag med. Kände att jag skulle stanna hemma en dag extra nu så att jag inte trillar in i en sjukdom igen för så brukar det vara med med!
Orkade ialla fall åka å kolla på träningen igår=) det är ju dock så himla tråkigt att bara sitta brevid..men men!

Idag fick jag ta mig in till stan å hämta programbladen till leon lurje med..de blev mkt bra =)

Ska tillbriga min helg i Borås nu hemma hos syster! Fast hon är inte hemma så jag å Cathrin har lägenhetn för oss själva..bra det för den är ju inte allt för stor!
Ska arrangera skaters party för de lagen som är me på tävlingen med.. kul kul=)

Har äntligen fått beställt bikinin..weeeeeeey!!!!! Den är så snygg.. hoppas bara att den är lika snygg på mig ..hehe


Vill ha sommar by the way!


Over and Out/S







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0