Sjukt trött...

... har varit så sjukt trött på jobbet idag. Och inte nog med det så har jag mått illa hela dagen och har fått mer ont i halsen igen..orkar inte mer!! =(     när ska jag bli frisk egentligen?
Inte så konstigt att jag är trött kankse?.. har inte sovit mer än ca 6 timmar denna helgen för jag har hostat så sjukt mycket å har inte kunnat sova :(
Men är ledig imån så ska vila upp mig hade jag tänkt!

Var ute i lördags, mycket kul! Jag Sofia och Stina var hemma hos mig å förfestade och sedan gick vi vidare till Berså när vi träffade Hanna Emelie Lollo å co. Mycket trevligt. Vid ha kl 2 gick vi vidare och Stina å Sofia ville verkligen gå till Gretas.. jag va väl lite skeptisk men aaajaa..hehe inte riktgigt min grej att vara där, kände mig inte riktigt bekväm..hehe men det var kul. Var inte hemma förän ca halv 5.. å då va ja sjukt trött för då hade jag varit uppe i ca ett dygn.hehe!

Innan utgången var jag hemma hos min kära syster.. saknar henne nu när jag aldrig träffar henne. Fick se hennes lägenhet u Borås.. mkt fin =)
Hon skulle ha inflyttningsfest som jag ångrar lite att jag ej va med på.. men men! Hjälpte henne med att göra plankor, blve mkt nöjd med dem eftersom jag aldrig gjort några innan..hehe

Idag blir det hemma från dansen, måste bli frisk nån gång!!!

..har massa å fixa nu i dagarna med..åååh..
*fixa skatersparty
*fixa programblad
*fixa hemsidan
osv

Over and Out/S

    
Mitt mästerverk..hehe






Kommentarer
Postat av: stina

haha tack för en rolig natt :)

2009-03-09 @ 21:59:58
Postat av: Tia

Hej Sofie!



Jag har mailat dig alla bilderna, har du inte fått dem? Saknar dock fortfarande Karismas. hoppas på att få dem snarast, har snackat med fjant om det.



mvh, Theresia

2009-03-11 @ 01:11:52
URL: http://emmatheresia.webblogg.se/
Postat av: Emelie (Kusin)

Va fin du va i håret gumman :)

2009-03-18 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0