Tisdag

Idag är man ju ledig då ja.. så himla gott. Var sjukt trött igår efter dansen.
Hade en fullspäckad helg med träning, uppvisning, planering och skaters party för 250 barn. Men dett var riktigt roligt och det blev väldigt lyckat. Sjukt kul!
Uppvisningen på lördagen gick sådär för mig del. FY FAN vad jobbigt det var. Bland det jobbigaste jag gjort. Hade ju inte tränat riktigt på 2 veckor innan å så skule man först träna i 1,5 timma å sen åka hela. Det var sjukt jobbigt, trodde jag skulle svimma allvarligt talat. Hehe!
Men på söndagen gick det mycket bättre =) då åkte vi korta! Surprise var där å åkte deras långa med då. Kul å se =) ska bli kul å se hur både vi e de lyckas på VM som är åjter till om exakt 1 vecka idag..jiiiipiiii....hoppas det går super bra=)

Hade seriöst snack igår som gick bra.. känns bra idag!!!

Nu ska jag ta mig in till std och gå ut å gå å sen blir det solning tror jag + tvätt av bilen..det är väldigt behövligt!

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0