Beyonce..

Igår va ja på Beyonce å hon va GRYM!!
Asså den tjejen har ju allt.
Hon kan sjunga, dansa(grymt), hon är snygg å alltid brun...
Neeej jag e inte alls avungsjuk..heregus! hehe

Joy va med mig, det va himla kul. Det roligaste va ju när vi skulle åka hem å det var total kaos på parkeringen..alla _ _ _ _ _ _ bara trängde sig före..haha fick ut lite aggritioner där med..

Med det var en mycket trevlig kväll. kommer lite bilder sen med!


I helgen var jag på Larme å Janelas kalas..himla kul. Fick ut mig lite agg där med å det kändes sååååå skönt. Jag tycker verkligen inte om dig å nu vet du vet! Bra där.
Mer om detta en annan gång för nu ska ja jobba..seeeeegt!

DET E JAG Å DAVID!! =)

Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0