Fredag


Idag är jag ledig.. Jippi=) så himla skönt.. men dagen började ändå med tidig uppgång.
Gick upp kvart i 7 för att åka å träna på sportlife vid halv 8, känner mig riktigt duktig.  Pappa var redan där, han hade varit där sen 7, sen så va jennifer där med.. gick på gå maskinen först i sen gymmade jag..massa mage å armar. Hoppa att man kan få en fin mage nån gång =)

Idag har jag inget planerat å det känns väldigt skönt..ska nog träffa joy en stund med. Måste komma på vad jag ska ha på mig imån med när jag ska på 24+20 års fest. Larme och hans syrra ska ha det tillsammans. Blir nog svin skoj. JObbar dock kl 6-16 imorgon först....lite segt för jag kommer få stresse till festen sen för vi ska vara där kl 18 å jad hade så himla gärna velat locka mitt hår imån...men men får se vad som hinns med!

Nu blir det Greys..

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0