Grattis Alex!

Idag fyller Alexandra 22 år så jag grattar henne! Ja må hon leva, ja må hon leva...

Idag har jag jobbat mellan 6-15.. va så sjukt teött i morse när jag vaknade å jag e fortfarande tok trött.
Igår va jag ledig =) Då kom Stinis på besök, det va väldigt trevligt.  Hämtade henne vid bussen och så fick hon följa med mig å tvätta bilen. Sen tog jag henne till torget, det första hon sa när hon så hemma kväll va.. "här har ja vart" hhe på sin sköna stockholmska..lär kul =) sen jag visade henne mitt kära stenungsund och hon blev mycket impad. Hon trodde att stenungsund va en liten håla.. haha mest impad blev hon över att vi hade Espresso House.. hehe det du stinis! Sen visade jag henne mitt place med å så käkade vi å softa lite!
Efter en mysig dag körde jag henne till bussen igen och det var verkligen tur att jag förklarade för henne några gånger vilken hållplats hon skulle ta för det tog ett tag innan hon fatta,, hehe!

Sen åkte jag å tränade med Sara. V gymade, grymt gött! Hon hade ett program som hon gick som jag fick lära mig.. kände mig sjukt klen dock =) efter träningen åkte vi till Alex å käkade kvällsmat å kollade på Desperate.. mkt mysigt!!

Ikväll blir det till att snöra på sig skrillorna.. =)

Over and Out/S

Kommentarer
Postat av: stina

mucho mysdag! tack för igår :)

2009-05-06 @ 22:48:34
URL: http://steiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0