Ledig dag!

Idag är jag ledig =) Känns vildrigt gött men jag har iof inget å göra så jag e sjukt rastlös.. har tvättat massa men vill ju hita på något idag när jag äntligen är ledig likosm..men men!
Började ialla fall dagen med ett träningspass på soprtlife med Sara.. kände mig helt mör i kroppen efter..har börjat springa på bandet en del..ska få upp min kondition nu tänkte jag =)

Vet inte vad som händer senare idag heller..Joysan ringde förut å kolla om vi skulle hitta på något..jag e sugen på att bara slappa å kolla film idag..vädret e ju inte direkt kul.. fy! Typiskt att det ska regna när jag är ledig...

Vill verkligen ha sommar nu!!
Fick by the way en bra lön denna månaden..jippi!! Ska lägga undan några tusen å spara till mina resor.. :)

Over and Out/S


Sommar...


SAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAAAA!!!!!!!!!!!!!!


VILL ÅKA UTOMLANDS!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elli

2009-05-22 @ 15:51:21
URL: http://godisen
Postat av: Elli

Ååååååh, fotbolls VM..!!

SAKNA!!

2009-05-22 @ 15:52:01
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0