Lördag

Igår va det ju som sagt dags för lagfest inne i stan.. tråkigt att det var så många som inte kunde men vi som va där hade sjukt kul=)
KOm in till stan vid 13 för att sedan möta alla de som skule med å kolla gbg varvet. Gick ner till kungsport å mötte några fler å började leta efter kända ansikten som sprang..å det tog låååång tid men till slut så såg vi janne. Heja Janne!! tänkte att vi skule se Anna med för det var ju henne vi skulle kolla på, men det kom ingen anna.. vi äntade lite till men ingen anna...efter at nästan ha gett upp så ser vi hennes neon rosa short tränga sig fram genom klugan! hehe.. fär va hon..såg faktiskt inte så trött ut..det var hon odck när hon kom imål.

Efter detta åkte vi hem till Jenny i Kviberg där hon hade hyrt ett rum met matsal å ett med biljard, så vi började käka tacos å seplade lite. Sen blev det lite eurovosion å självklart så spårade allt när vi satte igång med ölspelet! Sofia vet nog exakt vad jag menar..HAHA!!!
Gick ut vid tolvtiden och det blev trägårn så vi kunde styka det från emelies måste göra lista! men det var sjukt kul..befann oss på dansgolvet hela kvällen å skaka rumpa...=)

Idag var jag å mamma inne i stan å det blev lite shopping..å det kliar verkligen i fingrarna på mig..hehe!

Nu blir det snart läggdags..upp med tuppen imån!!

Over and Out/S


Mina skor jag köpte! http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2727-501&color=

Köpte även ett par ljusa trasiga jeans på ZARA å sen fick jag en klääning av mamma därifrån med=) mycket fint!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa det var skoooj =) Ska lägga upp lite bilder på bloggen från i lördags strax!

haha jaa skönt att jag iaf har klarat av EN punkt på min lista nu :P

2009-05-18 @ 11:53:46
URL: http://emelieelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0