Måndag..

Har änna haft lite bloggtorka under helgen, men nu är jag back on track igen=)
Var ju ledig hela helgen...fredag-söndag..så himla skönt med tre hela lediga dagar, men de tog tyvärr slut fort =(
Fredagen var jätte lungt..tränade på morgonen med Sara... sen satt hemma å slappade å kolla på tv mm.. det va så himla gott å bara få ligga å inte göra någonting..senare på kvällen åkte jag ut till david å kollade på film och käka tacos med David, Joy å Ellen. Myspys!
På lördagen var det en ganska tidigt uppgång, så ingen sovmorgon där inte. Jag Frida å Pappa skulle åka ut till mormor å morfar å greja med båten och göra den klar för sjösättning. Det gick ganksa fort, så jag fick faktiskt lite tid till att sola vilket var uuuuuunderbart!!! fick dock en otroligt ful bränna...käkade middag å sådär hon mormor med..mucho gott!!
På kvällen blev det kök på haddocks med ett himla gott gäng..blev att vi stannade kvar där å festade lite tills det stängde..david blev tokfull å skulle ha efterfest..nej sa jag då!! å jag fick som jag ville=)

Söndagen var väl en bakis dag fast jag va inte bakis å det va så sjukt gött.. Det var däremot david..hihi.. jag städade hela huset..stolt..det blev himla fint! Sen blev det lite film å sådär på kvällen.

Idag har jag jobbat 6-14..kom hem å lägade lite middag å tvättade. Sen åkte jag å frida ner till torget för att hitta en present till mamma som fyller år på torsdag men det gick inte så bra tyvärr, får kolla igen imån! Sen blev det träning..weeey...sprang massa på löpbandet idag..det va inte ens så himla jobbigt..bara tok svettigt! Det förvärrar det ju en del.. hehe

Är hemma hos Pappa idag för david har 2 killar hemma på besök hos sig som han lärt känna i fjällen, så de får vara för sig själva idag=)

Nu blir det till att softa i soffan!!!

Over and Out/S



funderar på att beställa dessa jeans-leggingsen från nelly.com
vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0