Måndag

Då va det måndag igen å denna dagen har bestått av jobb..jobbade 6-14 idag..det rullade på bra men har varit himla trött hela dagen!
Efter jbbet lagade jag mat, pasta carbonara typ..sen tog jag å syster en sväng på torget. Köpte en glass å sådär..inga kläder..tur va väl det! Frida köpte däremot ett jätte fint linne från MQ!

Här e de klädern jag köpte igår..=)

 Jeansen+klännigen/tunikan

 Jeansen..

 Klännigen/tunikan

 Skorna =)

Här är två andra inköp som jag gjorde för nån vecka sedan...



plus en marinblåkjol och en jeansjacka som jag inte hittar bild på=))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga skor;)

2009-05-19 @ 15:41:26
Postat av: Jenny

Snygga skor;)

2009-05-19 @ 15:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0