Onsdag!!

Sitter hemma hos mamma i stan å kollar på Greys Anatomy..repris iof så jag har redan sett detta avsnittet. Men det är väldigt spännande =)
Åkte in till stan efter jobbet för att lämna tillbaka min ena jeansjacka som jag köpte.. knde ju inte bestämma mig först men nu e det beslutet avklarat!! Men när jag hade lämnat tillbaka  den så blev det tyvärr ett annat inköp..fan asså..det kliar i fingrarna på mig..e shopping beroende typ..illa är det!!
Köpte en ny BH, vilket iof var behövligt.. sen blev det ett jätte fint linne från MQ och en jätte fin tröja från gina..
men nu måate det vara slutshoppat på ett tag asså..

Nu blir det träning om en stund med..kul att träffa alla=)

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0