Sooool=)

Åh jag känner på mig att denna dagen kommer att bli såååå bra!
Ska snart pka iväg å träna med Karin på sportlife..sen blir det hem å sitta lite i solen och sedan göra iordning sig för att åka in till stan. Ska tränna alla i laget på korsvägen kl 15 å så ska vi strosa runt lite, vet inte riktigt men det e Jenny som har planerat! Sen på kvällen blir det partaj å utgång i stan..kuuuul=)

David åktye till Halmstad idag med sina killkompisar..hoppar de får kul=)

Nu blir det träning=)

Over and out/S

Kommentarer
Postat av: Sofia

ah visst =) säg bara trill när du kommer så tar jag med den =) för de blir jobbigt att ta den idag va ?

2009-05-16 @ 09:56:30
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Postat av: Elli

Hej hjärtat.. vart ska ni ikväll? Jag ska kanske också ut... får se hur pigg jag e efter varvet dock =P Ska ni kolla på det i stan eller? Hörde att Anna ska springa. Puss å kram

2009-05-16 @ 10:38:06
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0