Torsdag

Ååååååh gud va skönt..nu är det bara en dag kvar att jobba på denna veckan..jipi=)
Gick bra på jobbet idag..kunde gå kl halv 6 och då han jag med att åka till sportlife å träna bodycombat med jennifer. mycket kul!!
Åkte in till stan igår efter jobbet, skulle verkligen hitta en jeans jacka hade jag bestämt mig.. mitt ute i letandet hör jag att någon ropar mitt namns..hanna å emelie satt å fixa..så joinade dem lite. Med jag var ju som sagt tvungen att hitta en jeansjacka..haha! Gick till Gina å där hittade jag lite andra grejer en marinblå kjol, ett skärp å en vit klänning/tunika..sååå fin! Hittade en jeans jacka på HM med den var inte riktigt vad jag hade tnkt mig..det var en kort modell men jag körde den i fall att =)
När jag var påväg hem så gick jag förbi Mango å där ser jag att det händer en jeansjacka..en ljus i normal modell...var ju bara tvungen at köpa den med =)

Sen blev det en sväng till ishallen...alltid lika kul att tränna alla å stå på isen!!

Nu blir det käk..

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0