600 kalorier senare..



...är jag helt DÖD!! Har sån sjukt träningsvärk sen igår, army bootcamp is the shit..! Jäklar vilken bar träning, jag var helt död efter.. å vaknade upp med världens träningsvärk i morse med. Men det va skönt för det va ett tag sen jag hade så ont i kroppen...
Hur som helst så gick jag å KP ner till gymmet idag med, fast idag tog jag sovmorgon..hehe så kl halv 12 va vi där. Började med crosstrainer i 45 minuter och sen va det magträning som gällde...GOTT!!

Ikväll blir det nog bio och sen så jag å Karin åka å hälsa på Nina som fyller år idag med som ska ha lite kalas=)
Vill se New Moon men det e helt fullbokat så det får bli någon annan...tyvärr.

Nu blir det duschen.

Over and OUT/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0