Body attack!!

Sitter hemma i soffan nu å kollar på Filip och Fredrik, är super trött efter mitt och jennifer mördar pass på gymmet..hehe!

Började med body attack där jag tog ut mig mer än vanligt, men det va skönt. Jag klarade av ALLA 104 armhävningar, och ni som varit på passet vet huuuuur jobbigt det är..hehe Stolt!
Sen så gick vi ner till löpbanden och sprang i en kvart och sen blev det magträning med..så himla gott..så nu känner jag mig verkligen tränad!
Känner mig motiverad till träning nu...som det står på body attack affischen på sportlife
Love doesn't need handels..hehe

Nu ska jag kolla på filip och fredrik igen..sen blir det sängen..jobb imån 6.30-15

Over and Out mina vänner!/S



snart är det dags..hihi


Kommentarer
Postat av: jeff

tröjan och kepsen!!! jag vill typ träna nu, sjukt motiverad. de va så himla skoj idag :D

2009-11-09 @ 00:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0