Confused..

Idag är ja ledig så jag började dagen med träning med KP, crosstrainer + gym mnen jag va inte alls motiverad för jag har så himla ont i magen..fick det igår innan jag gick till gymmet, käkade nog något konstigt..så inatt har jag inte kunnat sova, har väl sovit ca 3 timmar eller något.

Var hemma hos farmor och farfar förut..de åker till sydafrika imån gottegrisarna. Borta i 3 veckor..jag känner jag att måste åka iväg snart.. längtar tills jag å david åker!!

Som sagt så tänkte jag berätta lite om i lördags..det va så himla kul=) Satt hemma hos mig å käkade taco paj och marängswisch..å det va såå gott! sen få förfestade vi lte grann och sen drog vi ner till stan och vi gick till Nivå..riktigt bra va det! Blev sen hemgång, jag å hanna försökte plan´ka in på heden för att åka lite skrillor men vi kom inte över staketet.=( käkade tacopaj som natta man å sen slocknade jag hanna å stina men KP natta å joy hade bestämt sig för att ta 7 bussen hem så de gjorde det..hehe Hade en jätte kul kväll!

På söndagen så fick jag STÄDA...fy va mkt det var men men det gick bra ändå.Mådde ju inte tip topå så allt tog lite längre tid. sen vid 5 tiden åkte jag till liseberg för att möta upp stina hanna stina och issa för att kolla på surprise när de åkte på isen..det va premiären så detva några missar men det blir nog bättre..tänkte åka dit å kolla lite närmare julen igen!!=) sen gick vi runt på liseberg å det va såå mysigt=) träffar ju inte dessa underbara tjejer så ofta så det va kul kul.


Im confused!

Over and Out/S

stina stina å hanna på liseberg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0