Ej bakis söndag..

Min sista söndag på fleeeeera veckor som jag kommer varna upp topp fräsch..för nu är helgerna fullspäckade med fest.. men det ska bli kul..speciellt nästa helg när jag fyller år!! Kul!

Igår var jag hemma hos jennifer, hon fyllde 19 år.. det va kul, massa lekar å sånt kul, det gillar jag..hehe! jag va nykter så jag körde in dem till Harrys men då åkte jag hem. Men det va n kul kväll..fick ju träffat Katia och Ninis med..!!=)

Idag har jag jobbat, det va sjukt segt att gå upp i morse, men men det är bara att gilla läget! Det gick bra på jobbet tills att jag skulle gå hem, då kom en kund springandes mot mig å sa att en dam hade ramlat ihop på golvet, ja bara va? oj oj inte bra, så jag fick springa dit och ringa på peter som förstärkning för jag vet inte riktigt hur man ska hantera sånna situationer..
Men som tur va så kom en kund som va inom vården fram å hjälpte till. Damen som ramlade ihop hade diabetes och gick på cellgifter, fy jag tyckte så himla synd om henne! Men hon kom på fötter tillslut.

senare blir det träning i mängder..ska på attacken och sen så ska jag springa och gymma med..nu ska jag fan slimma till min kropp asså!!!!

Over and Out/S



jag och lisa hos jennifer..


katia nina och jag..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0