Fredagsmys!!

Ligger i min säng och lyssnar på spotify..just nu lyssnar jag på U2-where the streets have no name..en mycket bra låt som får mig att tänka tillbaka på deras grymme konsert som jag va på i somras..sakna!

Idag har jag varit ledig, började dagen med en promenix med scilla, när vi hade gått hälften så började set verkligen SPÖ regna på oss. Inte så mysigt..men men had einget val, det va bara att gå hem så fort som möjligt..hehe

Sen blev det luncch med Karin på kvartetskrogen och sen en runda på torget..hittade ändå en hel del faktiskt..efter det blev det body attack jag jag va så sjukt opeppad men jag tog mig igenom passet ändå=)

Kvällen har jag spenderat hemma med pappsen. Kollat idl å sådär..erik e ju grym asså..sen gillar jag tove med!
Ska upp å jobba kl 6 imån så det blir en tidig säng gång..

Imån blir det jobb och sen hem till jennifer som har fyllt år..

Over and ouT/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0