Frölunda..

Precis hemkommen från frölunda matchern å de vann med 3-2 mot brynäs..himla gott=) Det va massa där som jag kände idag..kul, men jag å david va där med tote och linda..kul att träffa linda, hade inte träffat henne på himla länge nu.

I morgon är jag ledig..wiii, så jag ska bbörja dagen med body balance och sen på dagen ska jag å jennifer boka USA och sen vid halv 6 ska jag jennifer och karin åka ut till sportlife i varekil och köra army bootcamp..ska tydligen vara sjukt jobbigt..men det ska bli sååå kul!! =)

Fick julschemat idag på jobbet med, kommer ju jobba en hel del kan man ju säga men det är det värt..kommer ju på en going lön sen..hoppas att kunna fjäska in mig lite i jennifers nya lägenhet där när jag jobbar så mkt ;P  hehe!!

NU blir det sängen...

Over and OuT/S




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jasså? Va ni också där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0