God morgon..

Fredag morgon och jag är ledig..underbart! Fick dock lite ångest när klockan ringde kl 07.15.. jag feågade mig själv vad jag höll på med egentligen, men men det va bara att ta på sig träningskläderna och åka ner till gymet. Body balance stog på pel, min första gång.. jag kände att jag inte var lika vig längre men jag tror att jag kan få upp det fort igen.

NU har jag käkar frukost med syrran, blir nog en svöng till torget sen med! Sen ska jag å Jennifer boka USA idag med..jippi...å sen blir det army bootcamp på orust.. jag kommer att DÖÖÖÖ!!!!!!

NU blir det duschen...

Over and OUt/S

                   

två köp som är ett måste i New York baby!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0