Hur ska jag klara mig utan dig i 6 veckor?


FAAAAAAAAAAAAAAAN vad trött jag blir, hade skrivit världens inlägg å det försvann, fy!! får se hur mycket jag orkar skriva nu.

David har åkt nu!! =( fy vad hemskt det känns. Helt tomt! Det var verkligen jätte jobbigt, grät typ hela vägen hem från tjörn när vi hade sagt hej då. Det e nog för att jag inte rikgit insett att han har åkt, så nu när det väl var dags så va det pain in the as. Saknar honom redan så jag vet inte riktigt hur det här ska gå, jag får sysselsätta mig något grymt mkt! Men 6 veckor är en lång tid..å så e det både över jul och nyår med..INTE OKEJ!!

Men men vi hade ialla fall en helt underbar helg tillsammans i Halmstad. Lördagen började med att vi hämtade upp Linda och Totte i stan och sen begav vi oss mot halmstad! Mötte upp de andra (challe, therese, jenny å jeppe) på ett ställe i halmstad som heter Arosfortet, typ dom fångarna på fortet, jätte kul!!! Min bil/lag vann=)
Sen va det lunch och en sväng.  Sen gick vi till hoteller där vi gjorde ordning oss och spelade spel å sådär, sen begav vi oss till Lilla helvetet och kökade, mumms!! Sen hann vi med en liten utgång med!

Ikväll har jag tränat, attack och balance-
Ska nana snart, upp å jobba imån å sen blir det uppvisning med boomerang å sen hem till mamsen!!

Over and Out/S


MIN ÄLSKLING; SAKNAR DIG REDAN!!!


Jag å min andra hälft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0