Jag saknar Team Boomerang!

Sitter hemma i mammas lägenhet å har kollar på Ullared, min vanliga måndags tradition, hehe! Sen så har jag bokat in army boot camp på  onsdag med..då är det dags igen!

Va å kollade convivium boomerang å karismas uppvisning förut. Guuud va duktiga de var. Karisma hade lyft sig sjukt mkt från förra året. Älskar conviviums långa, det kommer bli sååå grymt!!! Å boomarnas långa va såå bra... jag vill med åka!! Fan va jag saknar. Jag va där med Lollo å vi fattar inte ritkigt vad vi håller på med, varför slutar man när man fortfarande vill åka? Fast jag vill ju ut å resa med, å spara pengar å det kan jag inte riktigt när jag åker..sen så får jag ju pendla så mycket med. Det e ju lungt nu när David inte e hemma med annars är det ju ganska långt att åka asså... Men jag saknar det!!

Imån blir det träning på morgonen, Sportlife Ullevi, sen blir det stan å fika med Stina å sen blir det till att åka på Heden isen med underbara människor..! Sen blir det nog DHW hoppas jag på!!
En helt underbar dag!


Nu ska jag vara social mot min mamma!

Over and Out/S


Kommentarer
Postat av: katia

aa imon kommer bli kul =) hoppas de regnar inte!!

puss o kram

2009-11-30 @ 22:28:59
Postat av: Alexandra

DHW hos mig :)

Postat av: Didem

Underbart att se er!!! :)

2009-12-01 @ 23:26:12
URL: http://diidem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0