NU är det slut på veckan...

... det är dags för fredagsmyyyyyys!
fast först ska jag jobba mellan 10-19=( segt men har aft sovmorgon idag å det va himla skönt. Vaknade å tog en dusch..shit asså man borde duscha mer på morgonen och inte kvällen som jag brukar..man vaknar verkligen upp..Fast det e ju det att man orkar ju inte duscha innan jobbat när man börjar kl 6 kanske,

Igår va jag i ishallen efter jobbet. Alla lagen skulle ta kort och vi skulle ta tränar kort. Stannade kvar efter sen med för alla lagen skulle ha uppvisning för föräldrarna.. blev impad av seaflowers asså, dom är riktigt duktiga. Satt för övring å va speaker med..hehe s nu har man testat på det med.
Fan vad jag saknar konståkningen nu, med betoning på SAKNAR!!!!
Snart är det dags för havstrofen och jag fattar inte hur jag ska överleva när jag står på läktaren å kollar...fy!!

Nu blir det jobb sen fredagsmys=) IMån drar vi till halmstad!!!!



Over and out/S

Kommentarer
Postat av: Nina

du skulle fortfarande kunna komma tillbaka... 1 vm till. 1 vm i usa. ett till fontänbad kanske ;)

2009-11-29 @ 23:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0