Onsdag..

Onsdag idag ja..och 5 dagar avklarade av mina 7 arbetadagar i rad..jag är så himla trött å det e så tråkigt att gå runt att vara trött hela tiden..men de väl så på den mörka hösten..man jobbar tränar å sover typ!
Men jag ser verkligen fram emot helgen, det ska bli så kul. Träffa alla sina underbara vänner!!=) I love them!

Idag va det jobb 6-15 å det gick himla bra trots kaosen på jobbet. De bygger ju om på vårt nya lager..men aa det kommer nog bli bra tillslut hoppas jag=) Det är bara jobbigt att inte ha någon ordning och reda, men det kommer. Efter jobbet va det direkt till ishallen och vara tränade mellan 15.30-18 men det va faktiskt extra kul idag för Lina och Emma klarade ögel idag å det har dem inte klrat innan..dom va de första tjejerna som klrade det med..så himla kul. Då ser man att all träning lönar sig tillslut=)Det va himla kul! SNart klarar de andra tjejerna av det med..

Va ute å gick med scilla förut, såg ett par hus som redan hade satt upp julbelysningen..är inte det lite väl tidigt? känns som det, det är ju ändå bara 11/11..

Åh vad jag längtar till helgen..kul att de flesta kunde komma!! Det kommer s¨en tok kul utgång.
På söndagen ska jag Hanna å Stina åka på isen på heden med..ska bli sååå kul!! Sen blir det jul på liseberg med där supparna ska åka..najs!!


Nu blir det mys i soffan!

Over and Out/S








Lite blandat, suprise på liseberg och en tävling...=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det hade jag! Verkligen! Det är bara jag och dricka som inte längre går ihop...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0