Trött tjej..

Idag är jag såååå trött, kunde nästan inte sova i natt, lite segt men jag får hoppas att jag somnar gott ikväll istället=)

Idag va det jobb.. va sjukt omotiverad men men jag tog mig igenom dagne ialla fall. Det va en kille på jobbet idag som råkade välta ner 2 pallar från pallstalaget.. en pall med plåtkonserver, det hände ej så mkt med dem men den andra pallen bestod ju dock då av ÖL!!! Vi hade verkligen öl över hela lagret..å det är en välsigt stor yta, å fy vad det luktade.. stackaren, jag tyckte verkligen synd om honom.

Va i ishallen förut med, det e så skönt på måndagar när det bara är 1 timma.

NU hade jag tänkt laga mat men jag orkar verkligen inte..tråkigt juuu! Hade varit roligare om david va hemma så vi kunde laga ihop med han e ju hos Berra å snickrar..

Over and OUt/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0