Blogg torka..

Har inte bloggat på nästan en vecka nu...dåligt av mig!
Har väl inte hänt så jätte mycket. Jobbade en hel del förra veckan å sådär, men va ju ledig helgen ialla fall..gott!
I lördags va jag på ladies night med syrran och josse och nåfra fler från jobbet. Det va svin kul=) Satt först hemma hos mamma å förfestade lite å sen så gick vi til scandinavium..en riktigt bra show. Fast jag skulle vilja sitte nere vid borden som vi gjorde förra året..men men får göra det nästa år igen.
När showen va slut å givk jag frida å josse hem till mamma igen och förfestade lite till. Hanna och Stina kom och joinade oss..kul kul!!
Blev dock ingen bra utgång..de va stenhårda på 25 över allt typ..men men vi hade kul igår.
Dvid va inne på lounch, hehe kontigt att se onom på ett sånt ställe, men vet inte om han hade jätte kul för han kom och joinade oss på McDonalds..hehe!

Igår va en riktig slapp dag å det va sååå gott.. idag va det jobb och sen ishallen..lyssnade igenom musik tilkl åkarna å sådär. Ska se om jag kan få ihop några program. Det är ganska svårt..

Imån är jag ledig..jippi=) har massa att göra så vet inte riktigt vart jag ska börja men ska nog lyckas att fylla ut hela dagen med aktiviteter ialla fall.!
Imån är det ju DHW med=)

Lästa precis Nattas blogg..hesarena8.blogspot.com ..hon är ju i NY nu...åh jag är såååå avundsjuk!! Jag längtar så till mig USA resa som jag hoppas komer lösa sig!!

Väntar på att david ska komma hem nu så vi kan kolla på- Låt den rätta komma in.

Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0