Borta bra men hemma bäst!

Ligger hemma i sängen nu efter en helt underbar weekend i sälen med David och de andra i gänget.
Har haft det jätte mysigt och jätte kul!=)

Det va en seg resa hem idag, jag körde hela vägen för David har ju så ont i sin fot, så jag erbjöd mig men det va allt jobbigt!

I morgon ska man tillbaka till vardagen igen då.. jag längtar inte! Upp å jobba 6.30-15.30 imån men det e ingen is imån å det e gott, så efterjobbet ska jag umgås med karin å sen ska vi träna va det tänkt..
Ska nog få mitt nya schema nu i veckan med..spännande! Vet ju på ett ungefär hur det ser ut men ändå kul..

Sover hemma hos pappa inatt å det känns så himla konstigt att inte sova med David..åh vad jag vill att vi ska flytta ihop till ett litet större ställe så man alltid kan ligga å mysa med varandra! =)

Här kommmer lite bilder från helgen med..

Sov sött..


Over and out/S

Grattis helen och christian till dottern!


 
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0