DHW!!

Nu är det snart dags..ska snart sätta mig i bilen och åka till Josse som vi ska vara hos idag. jag har varit snäll å gjort chokladbollar...mums=)

Nu har jag varit hos läkaren också men han kunde inte riktigt svara på vad det va..eller a det va ju en allergisk reaktion men mot vad visste han inte. antaglien något som något djur har dragit med sig in..så aa det e väl då Tarzans eller scillas fel..men fick en salva och tabletter som jag ska käka å något som jag ska smörja in kroppen med. Han va först inne på att d va skabb... ja bara va?? hehe men sen så tyckte han inte att utslagen såg ut som det ändå..men men vi får väl se..jag hoppas att det försvinner snart!!!!

Min lediga dag har gått sjukt fort..hade velat hinna med mer grejer än vad jag har gjort men men..får ta det nästa tisdag då jag är ledig igen=)

Några av mina åkare kanske ska tävla i en singeltävling som är snart å då måste jag göra program till dem...hehe ska bli mycket spännade...får nog ta en hel del hjälp av pia som är rutinerad=)!

Nu ska jag till Josse... Ha en bra kvääll!!

Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0