Hundspann, grilla korv och massa mys..

Sitter just nu inne i huset där jag å David bor. David är ute med killarna och kör hundspann. Jag känner att jag inte orkar det riktigt idag. Jag David å Teddy va ute med Scilla och Apollo i skogem förut och gick lite å mina fötter blev pisseblöta, har ju bara gympaskor..hehe!

I torsdags när jag å david kom upp så åkte han och visade mig hundgården å de oootroligt söta valparna. Sen så åkte jag å han ut och åkte lite hunspann..jätte mysigt! Bara jag å David!
På kvällen blev det Pizza i sängen och idol...hehe

Igår va jag David Teddy och Linda ute och tränade 24 hundar, de drog en stor jeep som vi satt i, själklart va den på och vi körde ju efter med. Med det va mycket jobb, hoppa ut i farten och hjälpa hundarna mm.
Sen åkte vi ser till sälen byn och handlade lite och så åkte vi till en övernattningstuga som de brukar köra övernattnings turer med spannen på vintern..å så satt vi där å grilla och hade det mysigt.
På kvällen käkade vi jsukt god mat och satt å snackade lite.

Ikväll blir det nog lite partaj.. känner mig s sjukt rastlös idag. Är inte min grej att vara ute och greja hela tiden. Sen så känner jag ju inte så många här heller men men det e kul å det är kul att jag å david gör sånnahär saker tillsammans.

Lägger upp bilder imån när jag kommer hem.


Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0