Ledig idag..

Åh idag är jag ledig å det e såå himla skönt=) Började dagen med en långpromenad med Scilla. Hon börjar bli bättre och bättre på att gå i koppel nu. Övning ger färdighet!
Har inte så mycket inplanerat idag.. ska damsuga lite å sen så måste jag tvätta. Tänkte gå till gymmet med! Måste passa på att träna när man hinner.

Ska till läkaren idag 17.45 för ina utslag som jag fått. Från början hade jag bara lite på armen och fötterna men nu har det spridit sig och hela halsen är full=(  Det är såå himla jobbigt å det kliar som fan!

Ikväll blir det deperate kväll..tror att i skulle vara hos josse idag men är inte hundra!

Jag och Jennifer hade tänkt att boka usa resan imån. Ialla fall flyg dit och hem. Vi har ju hittat flyg tur och retut för 4500 kr.. billigt tycker jag! Åh det ska bli så sjukt kul! Längtar som baaaara den!!

Over and Out/S

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va? med vilket bolag då? svinbilligt ju...

2009-10-13 @ 15:57:37
Postat av: sofie

med icelandair.se

ja det e svin billigt=)

2009-10-13 @ 19:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0