Nu är det slut på veckan..

...det är dags för fredags myyyyyyyys!!
Ja det har jag ialla fall haft ikväll.
Karin Jennifer och Lisa va hemma hos mig å David å så käkade vi tacos å kollade idol, sen så kollade jag å jennifer på resan med...det är inte lätt att bestämma sig om vart vam vill åka å sådär.
Om det är någon som har några tips om billiga hotelsl osv i new york bla så ge mig!!!

Nu sitter jag uppe och väntar på att David ska ringa så jag kan åka å hämta honom i rönnäng..men orkar snart inte vara uppe längre..ska ju upp tidigt imån med..Pump kl 09.15 är man sjuk eller??

GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hotel Pennsylvania. Mitt på manhattan. Inte superfräsht men heller inte skabbit. Åker jag dit igen skall jag bo där igen! Tvärs över gatan från tågstationen med så jättesmidigt till och från flygplatsen.

2009-10-28 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0