Promenad, crosstrainer och gym!


Sitter hemma hos David nu och väntar på att han ska komma hem. Han har varit inne å kollar IFK matchen som slutatde grymmt bra=) Fynd att frölundas match inte sutade lika bra dock!

Själv har man ju då jobbar hela dagen. När jag kom hem gjorde jag en himla god kycklingsalad innan Karin kom hem till mig. Han med att damsuga bilen med, vilket var behövligt.
Vi tog en tur nere på torget, jag letade efter ksor men hittade inga som vanligt. Däremot hittade jag två st jackor. En vinter jacka, en svart lite länge och en tok snygg skinnjacka. Kenzas design på skinnjackan..den e ju s sjukt snygg! Men har ju inte råd att köpa båda så jag önskar mig en av pappa i fördelsedagspresent men det gick sådär bra :(  måste ju bestämma mig om jackan imån ju.,jobbigt!!


Skinnjackan..


där har ni vnterjackan..
Vad tycks??



Sen tillbringade vi kvällen på sportlife. Först gick vi ut å gick en promenad och sen gick vi 20 min på crosstrainern och sen gymmade vi.. kändes gött!

Imån blir det jobb igen 10-18, sen desperate kväll hos Alex=) Mys!!


Over and Out/S


Kommentarer
Postat av: Malinda

Jättesnygg jacka :) Har du pratat med din mamma om nästa helg? Kram

2009-10-07 @ 21:46:50
URL: http://maliboolife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0