STORM!!

Shit asså vad det blåser ute, det är verkligen storm. Det knarrar till och med i huset.
Sitter hemma å ska snart åka till ishallen. Segt, är inte så sugen på det idag men men..mina åkare är nog sugna eftersom att träningen var inställd i måndags.

har precis laddat ner nya msn, var tvungen att göra det för det gamla funkade inte länge. Å när man laddade ner det så kunde man välja till om man ville ladda ner msn movie maker... as ballt! Kan göra egna bildspel å klippa i film å sådär...kul kul sånt gillar jag..hehe!!

Va hos tandläkaren förut med..å det gick bra! Hade inget hål som jag trodde.. däremot måste jag sluta käka surt..typ sura godisar å frukt å sådär...för det ger gropar i tänderna och det vill jag inte ha. Det va en sån grop som jag trodde va ett hål.
Sen när jag skulle betala så köpte jag flortabletter också å dte hela gick på 1100 kr...HERREGUD! tänkte jag...men precis när hon hade dragit mitt kort och betalningen hade gått igenom så kom min tandläkare in och s aatt jag hade bidrag från försäkringskassan som man får varje år å jag hade ju inte avnänd det på två år så det va 600 kr rabatt.. hur gött som helst=)

Efter isen idag blir det nog promenix.. milen kanske??


Nu måste jag dra...

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0