Tisdag-Ledig dag..

Ingen sovmorgon idag på min lediga dag,, tyvärr. Upp tidigt för att göra iordning mig och sen åka in till stenungsund och till ungdomsmottagningen..en undarbar start på morgonen. Skulle bara be dem skriva ett nytt recept på p-piller så det gick ju typ på två minuter..

Sitter hemma och kollar på vingar av stål nu..har betalat räkningar och sådär. Jätte kul. Har fixat massa med tävlinngen för mina barn med..tyvärr kommer en av dem inte kunna tävla för hon är för gamal för den gruppen och kan inte allt som ingår i nästa..men vi får träna träna träna!

Ska dra mig ner till torget sen hade jag tänkt..vill köpa träningskläder.=) Måste hitta en vinterjacka med..känns som att det inte kommer allt bli av..=(

Kollade igenom massa bilder på datorn förut..man har varit med om mcyket asså..hehe!

Over and Out/S


Turkiet med syster och kusin


Maskerad hos Sthlmarna..=)


Jag och mamma i London..saaaakna!!


VM!!!


GLÄDJE!!!


Sthlm med två underbara tjejer!


underbar sommarkväll 2008..


VM 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0