Underbara Fredag..

Hej bloggen=)

Fredag igen..å jag är ledig..UNDERBART!!Fick dock nästan ingen sovmorgon i morse eftersom jag skulle ut till mormor å morfar idag. Så jag gick upp kl 9 och gjorde iordning mig och sen åkte jag till marstrand. Skulle hämta mammas vinterdäck till saaben för att david ska ha dem nu, mormor bjöd på lunch och efterätt..mums!

Fick reda på att emelie har kommit hem från malta nu med..välkommen hem! Det fixade sig inte med jobb å sådär så hon åkte hem..

På vägen hem från mormor så svänge jag förbi stora höga av alla ställen..hehe men de har ju en skoaffär där..vill ju ha sånna där klum dojor..å så såg jag ett par på en affisch utanför å dem kosta bara 500 kr så jag gick in å kolla på dem men de va tok fula i verkligheten, så jag gick in på adenmarks å köpte 2 linnen..ett svart å ett vitt.
Men gick ändå in i skoaffären igen efter för att testa dessa skorna för de kanske va fina på..så när jag kom fram till hyllan å kollade ner på golvet så stog det där..ett par klumoskor!! i märket catepillar..orginalet på designen.. de kostade ju dock 1500 kr men det är det värt! ÄTLIGEN!!=)

Nu har jag städat lite hemma å snart är det dags för Body attack!!

Ikväll blir det idol med Jennifer och KP..och lite planering av USA med!!!

Over and Out/S




NAJSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0